petrasperspektiv

Alla inlägg den 4 december 2012

Av petrasperspektiv - 4 december 2012 21:09

Idag har varit en behaglig dag som lunkat på i vettigt tempo. Kollegans nya skrivbord kom idag och hon flyttade in till mig så numera är vi rumskamrater;). Himla trevligt och det kommer att spara tusentals post-it-lappar eftersom vi numera kan prata direkt med varandra och slipper komma ihåg en massa till senare.

En runda i slasket som håller på att frysa har hunnits med och nu packar jag. Igen. Imorgon är det dags för Stockholm, igen. Det är utbildning för rektorerna i Matematiklyftet. Men jag tror att tågen går när jag ser det. Enligt väderleksprognosen ska det komma 10-20 cm snö imorgon precis där tåget ska fara fram och vis av erfarenhet vet jag att X2000 sällan klarar att ta sig fram under de förhållandena. Jaja, vi får ostörd arbetstid på tåget i alla fall;)

Nu ska jag kolla igenom listan så jag inte glömt något. Tvångstankar ni vet...

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards