petrasperspektiv

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av petrasperspektiv - 27 juli 2011 19:23

Japp, jag kör förnekelsestilen. Jag börjar INTE jobba på måndag, jag börjar INTE jobba på måndag osv, osv, ja ni fattar. Jag tjuvstartade dock idag. Jag var på skola 1 och tog mina grejer. Då är det liksom gjort och behöver inte göras nästa vecka...


Vad har mer gjorts idag? Jo, det har solats och sprungits och tvättats. Så nu är framsidan brunare, baksidan är ju så tråkig att sola;-), 3 km:-), och tvättkorgarna så gott som tomma. Det är bra!


Imorgon är det Danmark som gäller för delar av familjen. Riktigt najs:-). Att bo på hotell är sällan äckligt:-). Hotellfrukost is to die for. Tur jag har träningskläder nerpackade.


Nu grillar min man och jag dricker en öl Macke lurade på mig när vi var i Tyskland. Bra lur, Macke. Den är riktigt god!


Okej, nu upprepar vi alla i kör: jag börjar INTE jobba på måndag, jag börjar INTE jobba på måndag, jag börjar INTE jobba på måndag...etc, etc


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards