petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av petrasperspektiv - 26 juli 2011 20:08

...ja, faktiskt, förutom när jag råkade andas in med öppen mun hos frissan när hon precis klippt min lugg så det var en triljon korta små strå som åkte ner i halsen på mig. Urk.


Klockan ringde 05:45. Galet? Japp, men så tidigt får man stiga upp om man vill hinna med massor med saker, Alltså, upp, dusch, frukost, golfbanan, 9 hål, gick ganska bra, hem, läste mejl från Easyjet, nixelipix, svindyrt att ändra flyg, dottern missar dansshowen, f-n, fika med vänner, shopping på Shack Matt, hem, sola, shopping på Shack Matt, ja igen, klippning, mat, nu allsång:-).


Fikan avlöpte väl. Jag fick en massa skvallerfrågetecken utredda. Känns skönt:-). Vi bestämde oxå nytt datum för tjejträff, 7 oktober... Är vi busy eller är vi busy?!


En av vännerna berättade om en helt horribel situation hon och hennes son varit utsatta för på Hälsoringen. Det var fasen i mig bland det värsta jag hört om bemötande. Hon har skickat in ett Dagens ris men det kommer aldrig in så jag kan ju passa på att dissa dem här istället. Det gör jag så gärna:-). En läkare som inte vet vilken patient han tar in eller som inte vill ta ansvar för att han gjort fel är en läkare jag gärna dissar. Fjant.


Nej, nu ska jag koncentrera mig på allsången. Jag kanske sjunger kanske med;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards