petrasperspektiv

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av petrasperspektiv - 25 juli 2011 21:24

Nu ikväll for jag och dottern iväg till M och J för att boka en liten gemensam tripp. Sagt och gjort. Vi hittade flyg och hotell till kanonpriser och rättså snart var det bokat och flyget till och med betalt. DÅ! Då kommer jag på att vi inte kollat när dottern har sin dansuppvisning med Danskompaniet. Tror ni inte att det är PRECIS den helgen vi har bokat?! Nu ska ni tänka er en ungefär 892 000 svordomar och fula ord här för så många har jag nog dragit, tyst inne i huvudet. Så nu har jag suttit och lusläst Easyjets avtal och försökt fatta exakt hur mycket det kostar att skifta flyg och om jag har fattat rätt är det sjukt dyrt och icke ens övervägningsbart. Därför hoppas jag att jag har fattat fel och har mejlat Easyjet för att få svar. Förmodligen klarar jag inte av att vänta på svaret så jag ringer väl dem imorgon. F-n oxå!


Dottern menade att det väl var ödet som inte ville att hon skulle dansa men jag bangar inte för att bråka med ödet. Har man en gång sett hur ledsen och knäckt hon var över att missa en showkväll ser man gärna inte det en gång till... Den gången hade jag bokat en resa till Kreta utan att kolla upp showdatumen. Vad är det med mig och Dk:s shower? Jag älskar ju att titta på dem! Det allra bästa hade varit om Dk byter showdatum. Det är ju bara en liten, liten operation...NOT! Håll tummarna för att det löser sig.


Jag hade tänkt ut och springa nu ikväll men nu har ju kvällen gått. Kan jag tillgodoräkna mig förbränningen i alla fall? Jag hade ju tänkt springa...



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards