petrasperspektiv

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av petrasperspektiv - 1 juli 2011 19:27

Japp, nu är det semester. Åtminstone från jobbet jag får lön ifrån. Här hemma monteras det garderober för fulla muggar just nu. Inte för att jag är den mest drivande i den aktiviteten men ibland måste jag komma och hjälpa till med att lyfta och hålla och andra såna där viktiga grejer ni vet;-). Ibland står jag bara där och ser intelligent ut. Det är min starkaste gren;-).


Snart är maten klar. Den har i alla fall jag gjort. Ett tag höll vi på att balla ur och beställa pizza men besinnade oss och nu blir det lax, potatis och romsås istället. Mmm, så gott. Hade jag inte varit tvungen att hämta sonen kunde jag tagit ett glas vin till maten men han kommer inte att uppskatta om jag ber honom gå hem från Bma så jag väntar.


Imorgon ska jag göra något jag älskar! Bara så ni vet;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards