petrasperspektiv

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av petrasperspektiv - 19 mars 2014 22:07

..jag var på fackligt uppdrag men ikväll var det dags. Jag och fyra fackliga vänner for till Ronneby för att delta på ett möte där. Själva mötet var väl kanske inte det mest fascinerande fackliga mötet jag varit på men det var väldigt trevligt i bilen både dit och hem och under tiden vi åt. Riktigt kul med många goa och glada skratt. 


Nu är jag hemma igen. Mätt i magen efter en fantastisk måltid. Om livet hade varit fulländat hade potatisgratäng varit nyttigt. Det är ju sjukt gott.


Imorgon bitti ska jag vara på möte tidigt. Mappen jag måste ha med mig ligger på skolan. Sick. det betyder att jag måste till skolan riktigt tidigt för att hämta det jag behöver, innan mötet. Dubbelsuck. Så kan det gå när man tror man kan gå hem direkt utan att passera expeditionen som jag gjorde igår. Ska aldrig mer hända.



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards