petrasperspektiv

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av petrasperspektiv - 18 mars 2014 19:21

Jag är helt lyrisk över vilken suverän dag jag haft på jobbet! Det har varit en dag i positiv, kreativ och utvecklande anda i härligt sällskap och med massor av skratt. 


Vi började dagen med att tillsammans reflektera över positiva saker och det var verkligen en finfin start på dagen. Vi måste komma ihåg att göra det oftare. Det är så bra att påminnas om allt som är positivt! Det gav oss en härlig start.


Eftermiddagen fortsatte i Medvetet bemötande-andan och jisses vad mycket som händer i gruppen. Vilken utveckling! Vilket samarbete och vilken förståelse och tolerans för våra olikheter. Som sagt, jag är verkligen helt lyrisk:)


Nu är jag hemma, har glidit i mysbrallorna, har ätit lite yoggi, har pratat med bästa J och nu ska jag se Farmen. Jag svor i och för sig att jag inte skulle se det programmet mer när de två som jag klassar som de värdigaste vinnarna åkte ut men vad fasen...Har jag sett hela säsongen får jag ju se de sista programmen också. 


Imorgon är det möten i olika former hela dagen och på kvällen är det fackligt uppdrag. Det var ju ett tag sedan men nu är det alltså dags igen. Det kan ju vara kul:-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards