petrasperspektiv

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av petrasperspektiv - 17 mars 2014 20:11

Idag fyller dottern 20 år! helt obegripligt. Var tog alla dessa år vägen? Det känns faktiskt inte så länge sedan jag låg och stirrade in i industriskorstenen utanför sjukhuset i Karlskrona natten innan jag skulle snittas. Eller när dottern gick omkring här hemma och sjöng och lekte efter sin dag på avdelningen Pluto på Karlavagnen. Eller när hon hade trillat och skrapat upp knät och låg i soffan och var en riktig drama queen som behövde bli uppassad för att livet skulle kännas lite lättare. Eller när hon skulle få gå och handla själv i Kvartan för första gången och oroliga mamman berdrade pappan att använda sina gamla militärtalanger och följa efter henne för att se till att inget hände henne. Givetvis utan att synas!

Minnena är miljontals och jag kan inte komma på ett enda negativt utan alla är goa och små skatter att vårda.


Imorse fick hon presenter och en av dem är en resa till Barcelona i sommar. Eftersom jag är en hygglig mamma följer jag med;). Det ska bli sååååå härligt att åka iväg tillsammans igen. 


Om det är någon som har Norra Skåne så kan jag berätta att hon är med på bild i den idag. Det är ett reportage om musikalen som har premiär på fredag. Kolla in det!



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards