petrasperspektiv

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av petrasperspektiv - 28 juni 2013 23:08

...har jag SUTTIT och somnat idag. Jag är nog mer sliten än jag själv fattat. Det är ju i och för sig skönt att sova men om man har riggat en ljudbok i öronen för att lyssna så är det ett himla jobb att hitta tillbaka till stället man har senaste minnet ifrån. Inte helt lätt.


Idag fick jag skjuts till jobbet av maken och sen cyklade jag hem. Det är verkligen riktigt skönt. Jag tror minsann jag ska göra det oftare.


Annars har det inte hänt mycket. Jag övar på mitt nya liv. Det livet där inga barn bor hemma permanent. Dottern tågluffar ju och sonen är iväg varenda kväll och det i kombination med en make som jobbat tre kvällar i rad så är det snart så att jag får lappsjukan eller skaffar mig en hobby. Jag vill göra något kreativt men jag vet inte riktigt vad. Förslag någon?


Nu är maken hemkommen och nu ska här pratas. Vi sitter i uterummet och njuter av sommarkvällen och ett glas vin. Imorgon ska jag och J på loppis. Älskar loppis:-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards