petrasperspektiv

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av petrasperspektiv - 27 juni 2013 21:25

Det snurrar i huvudet på mig. Jag har varit på ledarskapshandledning idag med en helt underbar människa. Hon sa så mycket klokt och hon fick mig att må så himla bra samtidigt som hon kickade igång en massa tankeprocesser i mig. Det är spännande att lära känna och utveckla sig själv.

Imorgon är det fredag och det är inte utan att det ska vara skönt att vara ledig ett par dagar. Jag känner att jag är sliten nu. Ett bevis på det är att jag somnar så fort jag lägger mig ner oavsett om det är i solstolen, soffan eller sängen. Tur inte skrivbordsstolen på jobbet går att luta så långt bakåt;)

Till sist vill jag visa vad jag såg när jag promenixade härommorgonen. Ett rådjur i en trädgård som inte brydde sig nämnvärt om mig utan fokuserade mest på blommorna det krängde i sig. Tur för rådjuret att jag inte är en jägare:)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards