petrasperspektiv

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av petrasperspektiv - 12 juni 2013 22:11

Vad har hänt sedan sist? En hel del. Bland annat har dottern fått beked om att hon kommit in på Musikteaterskolan i Bjärnum. Hon var allså en av de 60 som kom in av 330 sökande. Härligt! Driftig som hon är har hon redan fixat lägenhet. En etta i Bjärnum. Jag tror jag ska sätta henne på att söka boende till sin bror i Oskarshamn också;)

På jobbet är det rätt intensivt nu. Det är en massa måsten men det är också en massa kul. Idag jobbade jag undan på attgöralistan fort som ögat så jag kunde köra till Strandvallen och se när lågstadiet hade friidrottstävlingar mot övriga Listerskolor. Kul!

På eftermiddagen var det möten och sen var det en låååång runda med dottern. Japp, ni läste rätt. Dottern var ute och gick. I Converse. Alltid Converse. Jag har förbjudit henne att tågluffa i Converse. Hon börjar sakta vänja sig vid tanken;)

Nu tittar resten av familjen på någon andra-världskrigsserie som verkar vara sjukt blodig och grym. Jag tänker INTE titta. Jag kanske skulle ta och gå och lägga mig. Det hade varit skönt med lite mer än fem-sex timmars sömn på en natt.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards