petrasperspektiv

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av petrasperspektiv - 1 juni 2013 15:12

Sonen trädgårdsarbetar och eftersom han har världens snällaste farmor så hjälper hon honom.

Själv har jag röjt uterummet, varit i stan och köpt festkläder till sonen, varit med dottern och köpt en massa blommor jag inte har en aning om hur jag ska kombinera. Jag litar på att kreativiteten kickar igång när jag börjar planterandet. Just nu lagar jag mat och sköter stollogistiken. Tack vare FB-vänner går det som en dans:)

Maken och ett helt gäng är och golfar. Just nu regnar det. Jag är såååå glad att inte hade tid att hänga på. Jag valde bara festen ikväll. Smart va?;)

Imorgon bitti ska dotterns hår sättas upp inför balen. Halv nio i K-stad. Ingen sovmorgon här inte;)

Nu ska dotterns ögonbryn noppas. Tur man är mångsysslare:)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards