petrasperspektiv

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av petrasperspektiv - 20 juli 2012 21:15

...men det är just den filmen som går i vår dvd just nu. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men Kjell Bergkvist är ju en skön lirare och en hel del andra skådisar som är med är ju kul så kanske jag inte ska döma den osedd.


Idag har dottern och jag varit i Ullared. Uppstigning 04:15 och avfärd en timme senare. Resan upp gick som smort. Inte mycket trafik alls. Väl framme stod vi en liten stund i kön men väl inne kunde vi handla utan att trängas. Helt okej trots att det är en regning dag mitt i semestern. En hel del saker till vår nedervåning hittades, ja och så lite annat också förstås;-)


Imorgon ska jag nog sticka en sväng till loppisarna här i stan och se om jag gör något fynd. En svart-och-vitrandig matta letas det efter och det fanns i alla fall inte i Ullared.


Lite fokus på filmen nu kanske.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards