petrasperspektiv

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av petrasperspektiv - 18 juli 2012 20:51

Bloggplatsen har äntligen kommit med en app. Appen gör det löjligt enkelt att blogga. Toppen!

Vad har gjorts idag? Inte mycket. Lite soffslapp (det behövde jag), lite solning, en promenix med C, middagslagning och nu tittar jag på Lyxfällan (!) av alla program... Det är skönt för det kräver liksom inget tankearbete. Värre blir det om en stund när Morden i Midsomer börjar. Då är det koncentration som gäller;-)

Jag hörde att en turistbuss sprängts på flygplatsen i Burgas och att sju dödades. Fy! Där var vi för fyra dagar sedan. Våldet kommer väldigt nära plötsligt. Usch. Stackars alla som miste någon där.

Av petrasperspektiv - 18 juli 2012 12:15

Jag solar. På altanen. Och jag fryser inte alls. Nu så har vädergudarna fattat grejen:-)

Vi var uppe med tuppen idag igen så innan klockan var nio var frukosteb intagen, nedervåningen dammsugad och svabbad, kaffet drucket och tänderna borstade. Ungefär i den ordningen;-)

Nu ska det solas:-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards