petrasperspektiv

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av petrasperspektiv - 3 juli 2012 19:21

...så har jag semester nu. Och det är inte äckligt på något sätt:-)


Jag skulle ha varit på styrelsemöte just nu men med två styrelsemedlemmar i familjen så måste det ibland bli så att den ena får avstå. Idag var det jag. I andra familjer blir det ju liksom en över som kan sköta grejer hemma. Så är det inte i vår...


Men ikväll är jag alltså hemma och sköter undan en massa markservice. Varför gör jag då inte det imorgon kan man ju undra. Jo, imorgon ska jag coacha sonen och några andra killar på beachfotbollen i Åhus. Jag som knappt kan vanliga fotbollsregler och än mindre beachfotbollsregler. Halleda. Sonen sa i och för sig att det räcker att jag rapporterar resultat och sånt. Jojo, jag vet hur jag funkar. Jag kommer att heja halvt ihjäl mig och förmodligen komma med ett och annat värdelöst råd;-). Men enligt smhi ska det bli fint väder och varför då inte pressa på en strand i Åhus och ha kul samtidigt? I pauserna tänker jag läsa och tjuvjobba lite. Det är fortfarande lite schemaarbete som inte är klart.


Tvättar gör jag också. Som en galning. Suck. Högarna tar verkligen ALDRIG slut.


En annan sak som kan vara kul att veta är att jag sitter vid "ön" i köket och skriver detta. Bredvid mig puttrar maten på spisen. Sällan har jag varit så lycklig över något så vardagligt som nu.



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards