petrasperspektiv

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av petrasperspektiv - 20 oktober 2012 21:51

Jag glömde ju att skriva häromdagen att jag sett den berömda Manneken Pis. Dagen till ära var han klädd i skotska kläder eftersom det var fotbollslandskamp mellan Belgien och Skottland. Visst är han söt?!

Av petrasperspektiv - 20 oktober 2012 17:04

Dagen så här långt: besök på Gittes nånting för tyginköp till Danskompaniets show, besök på second handen i Bma, A1-hockey, powerwalk med maken, lite snackshandling på Netto och nu hittade jag kanalen som visar Mjällby-matchen så jag blir nog kvar här en stund. Som tur var så låg påsen med cashewnötter inom räckhåll så jag inte svälter ihjäl;)

Idag mötte A1 Tyringe. Våra killar var helt överlägsna och jag tyckte verkligen synd om Tyringe ända tills en tjej i motståndarlaget drar till en av våra killar i ryggen med klubban och jag reagerar på detta genom att ropa till. Detta bemötte hon genom att vända sig mot läktaren och skrika: "Ah men håll käften! ". Lite över gränsen där... Hade nån spelare i Sik gjort så hade de fått veta hur olämpligt och oacceptabelt sånt beteende är. Jag hoppas någon i Tyringe sa det till henne, även om ingen gjorde det direkt när det hände. Men det kan väl inte vara så att man tycker det är ett korrekt beteende?!

Nähä, nu är det snart dags för fotboll igen. Ha en go lördagskväll!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards