petrasperspektiv

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av petrasperspektiv - 3 oktober 2012 18:31

Ryggen - fortfarande inte i bästa skick även om det går åt rätt håll. Jag hade en återsbesökstid i måndags men den hann jag inte med. Ni vet möten och grejer... Nu hoppas jag på att det ska fixa sig av sig själv. Jag har hört att det kan göra det. Då litar jag på det.


Värken i huvudet is back. Så irriterande. Jo, man skulle kunna klassa det som stressrelaterat men då skulle jag ha ont jämnt och det har jag inte. Däremot är det fullmåne. Det var det sist också. Någon som kan något om sånt?


För övrigt mår jag bra. Typ.


Över till det positiva:


Jag har fantastiska kollegor. Tur att vi kan skratta och ha roligt ihop mitt i allt tungt. Ni är bäst!

Om knappt två veckor åker jag till Bryssel. Kul! Superstressande att vara borta från jobbet men jag har bestämt mig för att fokusera på det positiva och det är att få åka iväg.

På fredag ska jag och dottern leta balklänning. Det är min strukturerade dotter som INTE lämnar något åt slumpen och anser att man ska vara ute i god tid. Det kan man ju lugnt säga att vi är;-)

Sonen ska på utvecklingscamp i Tyringe i helgen så lite hockey ska vi också få se.

Igår var jag och ett antal andra och åt på Salvatores och efter det såg vi Hypnotisören. Supertrevligt! Filmen var lite läskig men sällskapet var toppen. Maten och vinet var gudomligt;-)


Sammanfattningsvis ser jag att det positiva är i majoritet. Bra! Det gillar jag. Det är sån jag är, även om jag gräver ner mig ibland.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards