petrasperspektiv

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av petrasperspektiv - 19 oktober 2012 17:50

En kollega skrev häromdagen att det känns som om veckorna bara rusar förbi. En annan kollegas pappa var hygglig nog att upplysa om det beror på att kollegan börjar bli gammal. Haha, jag var ju tvungen att gilla den kommentaren;). Tyvärr är det i så fall så att det gäller mig med. Den här veckan försvann i ett nafs. Nu är det fredag och en "ledig" helg ligger framför mig. Hockey lördag och söndag, tygshopping i Åhus och promenad med C är det som är inplanerat. Men så vet jag ju att det måste städas och tvättas också. Jaja, det är ju att leva det också.

Idag var jag hos bästa frissan P. Det färgades och klipptes och när hon hörde att jag ska på Ladies night ikväll så föreslog hon en liten uppsättning och stylning av håret också. Jäklar, vad bra det blev!

Nähä, en dusch nu UTAN en enda droppe vatten i håret, klänning på och sen är jag redo för fest:)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards