petrasperspektiv

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av petrasperspektiv - 4 oktober 2012 22:35

Usch vad mycket klockan är. Jag borde verkligen gå och lägga mig. Det har varit en lååång dag. Imorgon är jag ledig:) Först ska jag gå en morgonrunda med J, sen ska jag och dottern iväg och shoppa. Till slut hamnar vi i tyringe där sonen spelar hockey i helgen.

Idag är det kanelbullens dag och då MÅSTE man äta kanelbullar. Alltså fick jag balla ur och äta några. Ja, så illa är det. Det slutade i plural. Men gott var det;)

Eftersom jag är en jobbnörd har jag legat i soffan och läst skolverkets, skolinspektionens och
spsm:s sidor på nätet. Det är väldigt lärorikt OCH ångestframkallande. Om jag så jobbar alla timmar om dygnet kommer jag aldrig hinna med allt det som jag tydligen borde hinna med. Om man då har en personlighet som präglas av att göra allt man ska då är det jobbigt att konstatera att jag antingen måste prioritera bort något eller sluta bry mig om det viktigaste av allt, människorna. Gissa vad jag väljer? ;)

God natt!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards