petrasperspektiv

Alla inlägg den 5 maj 2016

Av petrasperspektiv - 5 maj 2016 20:15

Idag har jag i alla fall inte varit lat. I två timmar var jag på kalas på Fysicum och körde sex olika träningssorter i femton minuter vardera. Femton minuter låter inte länge men handlar det om Grit är 15 minuter sjukt länge. För länge. Pratar man däremot zumba är 15 minuter för lite. Pratar vi spinning är 15 minuter perfekt;-)


Efter det passet var jag rödare än en tomat i ansiktet och svetten lackade. Men gött var det, och det var väldigt roligt att få prova på olika träningsformer utan att behöva gå på hela pass. Tack för det:-)


Lite sol och bra bok på altanen följde innan det var dags att hoppa upp på cykeln och ta sig ut till golfbanan där jag, maken och svärfar gick nio hål. Eftersom vi hade cyklat dit fick vi så klart cykla hem också och med tanke på hur grym backen vid Hotell Edgar är kan ni föreställa er i vilket skick mina ben var i efter den cykelturen...


Nu har vi grillat (eller nja, maken har grillat, jag och sonen tittade mest på;), ätit och landat i soffan med en kopp kaffe. Jag tror att jag kommer att sova gott inatt;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards