petrasperspektiv

Alla inlägg den 23 maj 2016

Av petrasperspektiv - 23 maj 2016 20:57

Japp, måndag idag. Massor att göra och att tänka på. Eftersom hjärnbelastningen minskat lite på sistone har jag blivit lite kaxig och tror att jag ska komma ihåg saker utan att skriva upp dem. SÅ FEL! Så avstressad är jag absolut inte ännu att jag kan komma ihåg saker utan att skriva upp dem. Ånej, en hel del post-it lappar kommer att användas även i framtiden.

Mitt vänstra öga rycker också. Det rycker så fort jag börjar tänka på saker som är lite besvärliga att lösa. Märkligt det där. Undrar om det hänger ihop på riktigt eller om jag bara inbillar mig?


Idag intogs lunchen på Salvatores. Fisksoppa. My Gd vad gott. Ät där alla ni som lunchar på stan!


Träningen fick skippas idag. Ont i huvet/nacken och armen. Suck, suck och trippelsuck. Vad jag är trött på att ha ont. Jag antar att jag måste ta tag i det och gå till någon som kan "laga" mig. Jag tar det efter semesterna. Då har det kanske gått över av sig själv;-)


Nu ska jag kolla på Biggest Loser och skämmas över att jag inte ens har gått en runda idag:-(

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards