petrasperspektiv

Alla inlägg den 18 maj 2016

Av petrasperspektiv - 18 maj 2016 22:41

Det finns en del man alltid kan lita på. Ni vet de där man ber om hjälp och swisch så får man hjälpen. En som är precis så är Mattias på Petterssons Bygg. För några år sen rasade taket i uterummet in av snömängderna som låg på. Vem ringde vi? Pittsson så klart. Och vips så var taket fixat. Idag upptäckte maken en vattenläcka vid diskmaskinen. Han är ju en cool människa så han menade att det säkert inte var något farligt och att vi inte behövde göra något just nu. Jag är ju inte riktigt lika cool (snarare extremt ocool i såna här lägen) så jag tuggade igång om både det ena och det andra och nånstans nämnde jag nog Pittsson. Maken ringde Pittsson som givetvis kom hit fortare än kvickt. Han agerade sedan vidare så att vi en kort stund senare hade B-O här som kunde fixa läckan. Jag är verkligen överlycklig över att vi har dessa människor runt oss! Nu har fläkten torkat upp OCH värmt upp nedervåningen och jag är SÅ glad över att läckan upptäcktes i tid och att vi fick snabb hjälp<3

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards