petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 mars 2015

Av petrasperspektiv - 26 mars 2015 20:29

Mmm, så uttryckte maken sig när vi pratade innan idag. Han hade läst mitt blogginlägg från igår där jag tjurade över att jag inte går ner i vikt trots träning. "Bitter" är väl ändå att ta i. Lite sur kanske;-) Men som den stöttande maken han är så lovade han att hänga med ut och springa i helgen för jag tror det är det jag behöver mer av; konditionsträning. Så djuriskt tråkigt men nödvändigt antar jag. 


Idag har jag ätit på Salvatores med några kollegor. Jag åt pasta med skaldjursgrej till. Starkt som sjutton var det, men gott så klart. Det är det alltid på Salvatores! Jag känner nästan själv hur mycket vitlök jag luktar och då måste det ju vara illa;-)


Imorgon kommer sonen hem! Första gången sedan nyår! Så himla härligt! Det firas med god mat på Coffee House:-)

Men, innan dess, en heeeeeeeel dag med systematiskt kvalitetsarbete:-)


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards