petrasperspektiv

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av petrasperspektiv - 11 mars 2015 21:07

...är lite bättre än andra och idag är en sådan dag. Idag har jag haft förmånen att tillbringa med hela grundsär, elever och personal, gymnasiesär, delar av daglig verksamhet och delar av grundskolan. Dessutom förgylldes dagen av artisterna L och N. Vilken dag! Sång, dans, glädje, skratt och så lite lagom med organsierat kaos så här i början av allt är verkligen en helt underbar mix. Och mitt i allt detta står projektledaren S som aldrig blir stressad (åtminstone inte så det syns;) och har stenkoll på allt. Och då menar jag allt. Underbart. 


Annars då? Jo, jag kan berätta att morgonträningen är bra på de flesta sätt MEN jag är extremt trött på kvällarna. Idag var jag trött redan på eftermiddagen så istället för att ta den där promenixen jag hade lovat mig själv att ta så somnade jag på soffan och sov som en klubbad säl i en timme. Harrejisses vad skönt det var. Det ska dock inte bli någon ful vana. Sova ska man göra på natten och inte på dagen. Sån är jag:-)


Dagens positiva är att det är ljust ute längre och längre för varje dag som går och jag älskar det!



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards