petrasperspektiv

Alla inlägg den 7 mars 2015

Av petrasperspektiv - 7 mars 2015 17:21

Vilken härlig lördag det är! Den började med att jag vaknade utsövd efter tolv (!) timmars sömn. Helt galet att sova så länge.
Efter en förstafrukost hemma var det fikadags med en andrafrukost med P och E. Hela fiket var fullt av härliga sölvesborgare och det var många att prata med. Fördelen med att bo i en småstad:)
Efter fikan shoppade E och jag lite och det är ju sällan fel. Jag hade spanat in en klänning men den visade sig vara skapad för en annan sorts kropp än min så det blev två toppar istället. En var prickig till min stora lycka:)
Nya gardiner har hängts upp i köket, ett glas vin till V75, där vi drog in enorma 8:90 :) och nu väntar strax en middag som bästa mannen lagat. Efter maten ska jag bubbla lite tänkte jag. Man kan helt klart ha det sämre?
Härlig lördagskväll önskar jag er alla!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards