petrasperspektiv

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av petrasperspektiv - 2 mars 2015 20:00

Det funkade ganska bra det där med positiva tankar. Nästan hela tiden faktiskt. Och då började ändå dagen med att jag fick vända hemåt igen och hämta upp telefonen som låg kvar på korgen i hallen. Bara att intala sig att det är mysigt att köra bil och trevligt att lyssna på radion. Det funkade.


Dagen avslutades med ett Easyline-pass på Open gym. Jag hostade lite för mycket för att det skulle klassas som helt okej men jag var i alla fall där och jag jobbade mer med kroppen än jag hade gjort i soffan. Det är jag nöjd med.


Nu sitter jag däremot i soffan och kroppen och knoppen är trött. Helt slut faktiskt. Ett mejl ska skickas men sedan får det vara bra för idag. Lite tv-tittande utan några som helst krav på tankearbetet är kvällens melodi.



Av petrasperspektiv - 2 mars 2015 20:00

Det funkade ganska bra det där med positiva tankar. Nästan hela tiden faktiskt. Och då började ändå dagen med att jag fick vända hemåt igen och hämta upp telefonen som låg kvar på korgen i hallen. Bara att intala sig att det är mysigt att köra bil och trevligt att lyssna på radion. Det funkade.


Dagen avslutades med ett Easyline-pass på Open gym. Jag hostade lite för mycket för att det skulle klassas som helt okej men jag var i alla fall där och jag jobbade mer med kroppen än jag hade gjort i soffan. Det är jag nöjd med.


Nu sitter jag däremot i soffan och kroppen och knoppen är trött. Helt slut faktiskt. Ett mejl ska skickas men sedan får det vara bra för idag. Lite tv-tittande utan några som helst krav på tankearbetet är kvällens melodi.



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards