petrasperspektiv

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av petrasperspektiv - 31 juli 2013 21:20

Nu är vi hemma igen efter 1,5 vecka i Oskarshamn. Sonen är installerad i sitt tillfälliga boende hemma hos tränaren och efter hur det lät när vi pratade nyss så trivs han alldeles utmärkt. Skönt!

Jag hade börjat lita på SMHI en smula efter de senaste dagarnas prognoser när de faktiskt haft rätt. Därför litade jag på att regnet skulle komma klockan 11 idag och förtältet skulle hinna rivas om vi bara var uppe i tid. Uppe var vi men mitt i frukosten började det att regna. Och regnade gjorde det. Det öste ner! Alla med campingerfarenhet vet vad det innebär när allt är dyngsurt och vilket merjobb det medför. Jag borde ställa SMHI till svars;)

Idag fick vi äntligen se den lgh sonen ska flytta in i den 1/9. Annorlunda och definitivt möjlighet att göra riktigt mysig. Nu var den mest stökig. Till och med sonen tyckte det var stökigt och då fattar ni hur illa det var:). Så nu möblerar jag för fullt i huvudet. Kul!

Imorgon är det dags att se dotterns lgh! Då far vi dit för en första titt och sedan ska den också inredas:).

Fyra semesterdagar kvar. Jobbet börjar pocka på men envist klamrar jag mig kvar i semestertrallen. Inga tider, inga måsten och vin var och varannan dag. Tur det inte alltid är semester;)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards