petrasperspektiv

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av petrasperspektiv - 12 juli 2013 22:10

...att jag inte har något att skriva om. Jag blir liksom bara inte färdig till att sätta igång. Visst är det konstigt att man hinner mer när man jobbar full tid än när man är ledig. Eller är det helt enkelt så att man sållar bort alla måsten och då slinker lite annat också med. Vad vet jag.

Idag har i alla fall jag och maken tillbringat några timmar på stranden. Skönt! Vi var väl där i en sisådär tre timmar och det är alldeles tillräckligt. Sen blir jag bara rastlös. Så efter det for vi hem och maken började grilla middagen medan jag satt med ett glas vin och var social med honom. Den uppgiften ska icke underskattas;)

Alldeles nyss kom dottern hem från jobbet så nu sitter hon, maken och jag på altanen. Var och en försjunken i sitt. Mysigt är det. Den vi saknar är sonen men han for iväg till K-stad för att se något uppträde med några kompisar.

Imorgon ska vi till Åhus och loppis. Man måste ju vidga vyerna lite. Vi kan ju inte bara gå på loppisar i vår stad.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards