petrasperspektiv

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av petrasperspektiv - 16 juli 2013 10:46

Jahapp, tisdag och två veckors semester är gjorda. Det är konstigt för det känns som att jag varit ledig i evigheter samtidigt som de två veckorna gått jättesnabbt.

En sak jag har förstått först de senaste åren är att man blir väldigt mycket mer utvilad om man tar dagen som den kommer på semestern. Så klart är det kul med inplanerade saker och resor men det är väldigt vilsamt och avstressande att vakna på morgonen och ha en orörd och oplanerad dag framför sig.

Idag har jag varit ute på morgonrundan med boken Davidsstjärnor i öronen (mycket spännande) och så har jag ätit frukost på altanen. Nu sitter jag i soffan i uterummet och dricker kaffe. Gött:) Snart ska jag gå ner i källaren och köra ett styrketräningspass. Praktiskt att ha sånt hemma;)

Efter det blir det väl lite småpulande här hemma. Inga stora saker. Mest må bra i största allmänhet:)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards