petrasperspektiv

Alla inlägg den 30 september 2012

Av petrasperspektiv - 30 september 2012 22:28

Jag känner mig i alla fall redo för en ny vecka. Idag läste jag ut boken jag påbörjade i fredags. Och den var ganska tjock. Jag älskar verkligen när jag har tid att läsa. Egentligen borde jag schemalägga skönlitterär läsning varje dag på samma sätt som jag planerar in möten. Då kanske jag hade skött det bättre.

Idag var jag dessutom ute på en lååång promenad med P och E. Tänk att man inte tänker på hur långt man går när man är i härligt sällskap och har intressanta saker att diskutera.

Tvättat kopiösa mängder tvätt har hag gjort och nu väntar jag bara på att någon ska stryka. Denna någon blir förmodligen jag. Men inte ikväll för nu ska vi kolla vidare på Det okända:)

Av petrasperspektiv - 30 september 2012 08:34

...men det är ju så himla skönt att ligga kvar. Slumra lite, läsa lite, filosofera lite. Fast å andra sidan lockar frukosten. Jag är hungrig.

Jaha, vad ska jag göra idag? Valet står mellan att hänga med maken och kolla på när laget han tränar spelar match i Tyringe eller stanna hemma och köpa lite blommor och fixa lite. Och så läsa förstås. När jag nu fick ner alternativen på pränt ser jag att valet är lätt. Jag stannar hemma.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards