petrasperspektiv

Alla inlägg den 19 september 2012

Av petrasperspektiv - 19 september 2012 19:27

Jag och sonen for till Kristianstad för han behövde en jacka. Det blev en jacka, en hood och en kofta. Så kan det gå. :)

Efter det for vi till skoaffären och där våndades jag i valet mellan två par skor. När jag ville ha råd av sonen sa han: Ta båda paren. Det är min son det. Vet exakt vad han ska säga. Han kommer att bli en fantastisk kille till en tjej;)

En annan fantastisk kille är maken som har lagat supergod middag som vi avnjutit. Nu är det vila i soffan. Jag med paddan i knät för man kan ju inte bara titta på tv...

Idag har målaren varit här och målat klart. Superbra! Nu kan vi ta bort pappen från hallgolvet. Äntligen. Jag kanske ska ta och lägga ut lite bilder snart.

Nu ska jag nog inte göra något vettigt på en stund. Sen ska jag inspektera målningen, asa upp ren tvätt, sortera ut densamma och förmodligen fler saker jag inte har koll på än. Go kväll på er!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards