petrasperspektiv

Alla inlägg den 28 september 2012

Av petrasperspektiv - 28 september 2012 18:06

En helg ligger framför mig. Inte vilken helg som helst utan en oplanerad. Det är så gött att jag knappt kan beskriva det. Det är dessutom så länge sedan att jag nästan glömt känslan.


Den goa känslan förstärks ytterligare av att jag och barnen har städat huset tillsammans. Swosch sa det när vi var tre. Alldeles nyss betalade jag räkningarna och fixade med alla överföringar åt höger och vänster. Maken har veckohandlat tidigare idag och så har vi bestämt oss för köpemat. Nu är det slapp i soffan med Pythians anvisningar som gäller. Härligt!


Jag och kollegan var ju förresten i Nossebro. Det var lika bra den här gången som förra. Den här gången berättade forskaren Bengt Persson dessutom om vilka saker som var avgörande för att Nossebros synvända gav resultat. Åh, vad jag vill jobba så!


Idag blev jag intervjuad av Blt angående matematiklyftet. Dessutom blev jag, kollegan P och E fotograferade. Halleda vilken dålig tajming. Jag hade en dålig hårdag och en för stor tröja och ser förmodligen konstig ut. Jaja, bara att tugga i sig verkligheten;)




Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards