petrasperspektiv

Alla inlägg den 6 september 2012

Av petrasperspektiv - 6 september 2012 20:56

Hockeyn pratar jag inte så mycket om idag för det blev stryk i båda matcherna. Partisk som jag är tycker jag i alla fall att sonen gjorde en bra insats. Aldrig att han hänger med huvudet eller blir loj för att de ligger under. Nej, tvärtom, han blir toktaggad och sliter som ett djur på isen. Då är man en stolt mamma.

Mellan matcherna blev det shopping i Karlskoga och jag fyndade en tröja och en väska som var så billiga att det nästan var gratis. Härligt!

En dagens lunch på en grekisk restaurang blev det oxå och godare souvlaki och tzatsiki har jag nog aldrig ätit. Mums:)

Maken och jag gick en runda i skogen runt campingen och det var riktigt skönt. Efter det åt vi och nu sitter vi och njuter i vagnen och lyssnar på regnet som smattrar mot taket. Maken håller som vanligt på med hockeysaker men jag tittar på Robinson. En helt okej torsdagskväll om ni frågar mig:)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards