petrasperspektiv

Alla inlägg den 18 september 2012

Av petrasperspektiv - 18 september 2012 18:42

...verkligen gå en runda. Inte bara för att jag behöver motionen utan faktiskt ännu mer för att jag behöver friskluften. Men, min elaka kollega vägrar köra in till stan för att gå mig mig så jag får väl sitta här och bli tröttare och tröttare;-)


Nu har jag jobbat lite. Lite kallelser, mejlläsning, telefonsamtal och smått och gott. Måtte snart perioden med konstant arbete vara över. Jag vet ju egentligen att det är korkat att hålla på och jobba hela tiden men å andra sidan vet jag hur stressad jag blir av att inte ha koll. Och just nu är det inte mycket koll. Ingen struktur heller för den delen. Och jag behöver struktur, ordning och kontroll för att må bra. Sån är jag.


Nej minsann! Nu går jag ut och drar i mig lite luft!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards