petrasperspektiv

Alla inlägg den 10 september 2012

Av petrasperspektiv - 10 september 2012 00:24

Har det glassigt på hotell Nordic Sea i kungliga huvudstaden. Här är finfina rum (med fönster;) och vi har precis haft intressanta pedagogiska diskussioner över några glas vin. Mmm:)
Alltså mår ryggen toppen och jag tror uppriktigt, för tredje kvällen i rad, att ontet kommer att vara borta imorgon bitti eftersom jag mår så bra nu. Snälla, snälla, snälla, låt det bli så!

Idag på tåget satt jag bredvid en man som inte hade koll på det där med det egna utrymmet och the comfort zone. Han var inne i min zon hela tiden och jag som är extremt känslig för det reagerar jättenegativt. Så klart säger jag ingenting utan flyr till bistron istället där jag beklagade mig lite. Men allvarligt, vad skulle jag sagt? Man kan ju inte be någon flytta sig för att jag tycker de är för nära. Eller?

Idag spelade sonen med J18-laget och till skillnad från de senaste dagarna fick vi uppleva riktigt bra hockey. Tyvärr fick vi oxå uppleva grishockey. Sorgligt. Jag var livrädd att sonen skulle bli skadad men han sa efteråt att han hade haft jättekul. Hmm, vi ser lite olika på det där...

Nähä, sova nu. Hotellfrukost imorgon:D

Idag blir det bild på världens bästa dotter som hade städat hela nedervåningen så den glänste!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards