petrasperspektiv

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av petrasperspektiv - 11 mars 2013 20:19

Jag har fastnat i ljudboksträsket! Kollegan P skickade mig en gratis att prova på och sen var jag fast. Igår avslutade jag först Självkänsla nu! och sen startade jag Spinnsidan. Spinnsidan handlar om två coola damer där den ena använder sig av affirmationer. Ibland med häpnadsväckande resultat. Läs den! Eller gör som jag, lyssna. Allt blir så mycket roligare att göra när man lyssnar på en bra bok. Idag crosstrainade jag och det kändes nästan bättre att lyssna på boken än att titta på tv. Kalas!

Idag var det utbildning i Ronneby. Mycket bra! Jag var där i sällskap med fyra lärare och bara det var roligt i sig. Kvalitetstid liksom.

Jag tror jag måste sluta äta godis. Helt. Jag kan liksom inte begränsa mig när jag väl börjat. Bättre att sluta helt då. Hur nu det ska gå...

Imorgon ska jag äntligen träffa kollegan P! Vårt kontor har känts så tomt utan henne. Men snart har hon också varit rektor länge nog för att tycka att semester är överskattat för det är så mycket jobb före och efter och då lämnar hon mig inte mer;)

Nu ska jag lyssna vidare. Man kanske skulle ta och börja med affirmationer? Fast jag kör nog på positiva sådana i så fall:)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards