petrasperspektiv

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av petrasperspektiv - 7 mars 2013 20:27

Nu är jag tillbaka. Egentligen har jag inte varit någonstans men jag har varit så in i bomben trött och inspirationslös att jag inte haft något att skriva om. Eller rättare sagt har jag inte orkat skriva även om jag haft saker att skriva om.


Igår hade jag en riktig pestdag. Den inträdde inte förrän jag kom hem men då var den å andra sidan rejäl. Jag var så sur och tvär och på så pissigt humör att jag blev lite rädd för mig själv. Så kan det gå när jag blir sur i kombination med att jag är sliten... Idag är det bättre som tur är.


Just nu sitter dottern och jag hemma. Hon letar stipendium och jag är på facebook samtidigt som jag följer SIK och sonen från Åseda. Det ser illa ut just nu. Åseda leder med 3-1. A-laget fattas en massa folk så fem juniorer har fått hoppa in och stötta upp. Härligt med juniorer som vågar och vill!


Imorgon är det fredag och jag ska minsann till Kristianstad efter jobbet. Jag måste hitta något glittrigt. Ska man på schalgerfest så ska man. Då ska det glittra:-). På lördag är det dags. På söndag blir det nog hockey i Växjö. Det är kval mellan Oskarshamn och Växjö i J18-serien och sonen vill se sina framtida lagkompisar på isen. Vi också så klart så vi hänger glatt på. Dottern lockas med shopping så hon hänger nog också på. Härligt. Hela familjen på äventyr.


Nu måste jag koncentrera mig på hockeyn. Vi måste verkligen vinna idag...

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards