petrasperspektiv

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av petrasperspektiv - 29 januari 2014 22:42

Harrejisses vilket väder det är! Har jag bara bra kläder och något vettigt att göra så trivs jag ute även om det snöar men när man ska på möte och måste vara lite "klädd" då är det inte kul.

Det som är bra med en fyrhjulsdriven SUV är att man inte behöver skotta på morgonen för att kunna ta sig ut. Man lägger bara i backen och vips så är man ute på gatan.

Det som är dåligt med en SUV är att det är jäkligt besvärligt (omöjligt faktiskt) att skrapa vindrutan när man inte är så lång. Jag skulle behöva ha en pall i kofferten...

Nu ikväll har maken tittat på Efterlyst medan jag försökte läsa. Men inte gick det att koncentrera sig på läsningen när de radar upp hemskhet efter hemskhet i programmet. Då slår ångesten till och jag behöver veta var mina barn är. Tack då för appen "Hitta vänner" där jag kan se att dottern är hemma i sin lägenhet. Sonen är i ishallen (var annars?;). Via sms har han fått order om att höra av sig så fort han ser mitt sms. Jag ska ALDRIG mer se på Efterlyst. Det är alldeles för jobbigt.

Imorgon fortsätter vår supersuveräna utbildning! Kul!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards