petrasperspektiv

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av petrasperspektiv - 12 januari 2014 19:13

Kollegan P testade att fasta för ett tag sen. Givetvis kan ju inte jag vara sämre så nu fastar jag också. Jag började trappa ner torsdag och fredag och igår körde jag igång på riktigt. Halleda. Efter tre-fyra timmar hade jag kramp i hela magen och var verkligen på gång att ge upp men ett sms till kollegan med en fråga om det var normalt och ett svar som sa att det bara var att bita ihop gjorde att jag bet ihop och sen försvann det onda.


Men gott är det då verkligen inte. Grönsaksdrycken och buljongen smakar verkligen vidrigt. Tack gode värld för kolsyrat vatten! Sen dricker jag kopiösa mängder örtte. I eftermiddags lyxade jag till det med en tsk honung. Att man kan bli glad för så lite...


Eftersom jag är envis som en gammal get så vill jag verkligen inte ge upp så jag hoppas verkligen att det funkar att jobba med så lite näring i kroppen.


Helgen har varit underbart lugn. Det enda stressiga var att se sonens lag spela match på Live Arena. De hade en ledning med 4-0 och matchen slutade 4-3. Sista stunden var riktigt jobbig...


Nej men om jag skulle sätta på lite te så jag får bort den räliga buljongsmaken ur munnen. Så får det bli.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards