petrasperspektiv

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av petrasperspektiv - 21 januari 2014 20:21

Nu blev det så där igen. Att jag kom ur bloggmoodet och inte hade något vettigt alls att berätta. Vet inte om jag har det nu heller men jag skriver ändå;)

Fastan är över och det kan absolut hända att jag gör om det men det ska dröja! Det var inte det roligaste eller lättaste jag gjort precis men jag tappade ett par kilo och det är inte fel;)

Helgen tillbringade jag och maken hos sonen i Oskarshamn. Där var kallt och blåsigt precis som här. Det var isigt på gator och trottoarer MEN där var det grusat. Det är det inte här. Jag blir fruktansvärt irriterad på det. Hur fasen ska äldre människor kunna förflytta sig när det inte är grusat eller saltat? Illa. Den gatan vi bor vid är spegelblank och ingen kan ta sig fram utan broddar. Som sagt. Illa.

Imorgon bär det iväg på rektorsutbildning. Två intensiva dagar sprängfyllda med juridik väntar. Lär vara trött i huvudet när jag kommer hem på fredag kväll.

Nu ska jag göra min favoritsyssla: packa. Tur att jag inte packat upp efter helgens utflykt;)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards