petrasperspektiv

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av petrasperspektiv - 3 januari 2014 18:18

...jag hade bringat lite ordning i sovtiderna i och med den tidiga uppgången igår men icke. Hostan höll mig vaken läääääänge i natt så det blev sovmorgon idag igen. I och för sig grymt skönt men man måste ju hålla på så långt in på kvällarna innan allt man ska göra är gjort när man sover bort halva förmiddagen. Jaja, skönt var det i alla fall.

En rejäl runda med dottern och maken har det blivit idag och den känns fortfarande i benen. Bra det:)

Lite fajitas, hänga upp hylla, handling och fix och trix i största allmänhet har också hunnits med och det enda som inte har gjorts var det jag skulle göra; plugga. Grattis Petra, där förstörde du din lördag eller söndag istället. Dumt. Jag tror jag läser lite nu så har jag i alla fall den delen klar.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards