petrasperspektiv

Alla inlägg den 23 september 2013

Av petrasperspektiv - 23 september 2013 21:03

Jag somnade visst på soffan.


Visst är det märkligt. Man kör järnet hela dagen på jobbet och hkänner inte ens att man är trött. Sen kommer man hem, äter lite och sätter sig ner och vips är man dödstrött. Nu hade i och för sig den lilla sovstunden det goda med sig att jag fick en massa ny energi och har betat av räkningar, läst på Rektorsutbildningens forum, sett på en film om hur man skriver en instruerande text (hade jag fortfarande jobbat som lärare hade jag lyriskt använt en del av dessa fantastiska filmer som lärare gjort och som förtydligar så mycket) och så har jag skissat på en kompetensutvecklingsinsats jag vill göra på jobbet. Mmm, tänk vad en liten tupplur kan göra;-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards