petrasperspektiv

Alla inlägg den 20 september 2013

Av petrasperspektiv - 20 september 2013 15:54

...känslan när askarna med coctailtomater rasar över mig och trillar i golvet där flera av locken öppnar sig. Och jag som bara skulle ta ett par askar. Jag var inte ens vårdslös. Som tur var fanns maken och en snäll kvinna i min närhet som kunde hjälpa mig. Tveksamt om jag nånsin går i närheten av coctailtomater igen;)

Idag har vi gått en runda i Oskarshamn. Det är strålande solsken och en behaglig temperatur och stan visar sig från sin bästa sida. Det är nästan lika fint som i sölvesborg här;)

Igår kväll var det match och det blev en snöplig förlust. Synd för de hade definitivt chansen att ta hem matchen. Men det är bara att ta nya tag.

Imorgon ska jag se vad Oskarshamn har att erbjuda i shoppingväg. Härligt!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards