petrasperspektiv

Alla inlägg den 11 september 2013

Av petrasperspektiv - 11 september 2013 21:42

Man har ju vant sig vid att det är varmt och soligt varenda dag så när det nu regnade imorse blev jag helt ställd. Hmm, vad skulle jag ha på mig? Paraply, var ligger de nånstans? Det blev på med jacka och upp med luvan och sen promenad till stan där det var mötesdags. När vi sedan kom ut från mötet sken solen och allt var "rätt" igen. Lunch på stan med kollegan G. Himskans trevligt.

Nu ikväll var det föräldramöte med hela grundsär. Kul att få träffa alla!

Nu sitter jag i soffan. Hemma själv. Maken jobbar och barnen är långt iväg. Ofta hinner jag inte vare sig tänka eller känna efter men idag saknar jag att ha hela familjen i soffan. Jag önskar att vi bara för en kväll kunde få ha en "vanlig" hemmakväll tillsammans. Men men , det kommer att dröja så det är bara att bita ihop.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards