petrasperspektiv

Alla inlägg den 7 september 2013

Av petrasperspektiv - 7 september 2013 23:24

...lördagskväll har jag. Jag tvättar, dammsuger, pluggar, tittar på tv, bölar ihop med Anna Book, äter nötter, städar toaletten, börjar röja i walk-in-closetten men inser vilket jobb det är och går därifrån, tar ett glas vin, spelar wordfeud och slänger sopor. Ingen vanlig lördagskväll precis. Men väldigt mysig. Och lugn. Precis vad jag behöver.

Innan idag fikade jag med bästa J och A. Där avhandlades allt som behövde pratas om och sen blev det en liten shoppingrunda. Inte ett plagg inhandlades. Inte likt mig...;) däremot ett par nya gympadojor för styrketräningen. Imorgon är det dags. Jag är kluven. Det är skönt att styrketräna och det är faktiskt ganska roligt trots att man svettas som en gris ( jag avskyr att svettas;) men det är alltid ett motstånd i mig ända tills vi är på plats. Så är det med all träning, utom promenader, för mig. Varför? Om nån klok kan förklara så får ni gärna göra det.

Imorgon spelar sonen match och jag är inte där:(. Jobbigt. Tur att hyggliga mamman C lovat att rapportera. Varför har inte alla klubbar Live Arena-sändningar. Det är för sjutton en mänsklig rättighet att få se när ens son spelar match. Eller hur?

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards