petrasperspektiv

Alla inlägg den 6 september 2013

Av petrasperspektiv - 6 september 2013 22:11

Det är min kväll det. Jag kryddar den ytterligare med regelbundna besök i tvättstugan, vindruvor och alldeles nyss ett samtal med sonen.

Det som är skönt är att jag trivs. En och annan kväll hemma själv behöver inte vara fel.
Att ha fotbollen på på tv: n är perfekt för det kräver så där lagom mycket engagemang. När publiken höjer ljudnivån tittar jag upp. Övrig tid pysslar jag med annat. Tex har jag läst Skollagen. Inte hela. Bara de delar jag behöver just nu. Jag tror jag blev lite skadad av rektorsutbildningen;)

Idag var jag tillbaka på jobbet efter att ha varit på en massa uppdrag på andra orter. Så härligt det var att träffa alla igen! Jag har det bra jag:)

Nu ska jag besöka tvättstugan igen. Till dottern kan jag meddela att den röda Pariströjan är tvättad:)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards