petrasperspektiv

Alla inlägg den 21 september 2013

Av petrasperspektiv - 21 september 2013 21:59

Igår kväll bestämde vi att vi skulle ta sovmorgon idag. Och gissa om det blev sovmorgon?! Jag vaknade först och då var klockan 10. Så länge kan jag inte ens komma ihåg när jag sov senast.

Maken pinnade ner till Lidl och köpte frukostbullar och sen var det goefrukost innan en tur till stan där både jeans och tröja inhandlades. Härligt! Mest härligt var att jag kunde strosa runt i en affär och kolla på varenda plagg i lugn och ro eftersom det fanns två sköna fåtöljer och en hockeytidning att läsa. Där parkerade maken och sonen sig och jag fick stå och vänta tills maken läst klart en artikel innan vi kunde lämna affären;) Det har verkligen aldrig hänt förr:) Något för andra affärer att ta efter!

Sen var det dags för sonen att träna och jag och maken kompletteringshandla lite innan farmor och farfar dök upp här. Lite J20-match, fika och småprat hanns med innan det var dags att börja laga mat. Nu ligger vi hällade i soffan, proppmätta, och tittar på en av mina favofilmer; Hur många lingon finns det i världen? Älskar den!

Imorgon ska det lagas mat som kan frysas in och tas fram när det är stressigt. Sen är det match mellan IKO och HV71 innan det är dags att fara hemåt igen. Ingen rast och ingen ro:)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards