petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av petrasperspektiv - 26 augusti 2015 21:19

Idag var en sådan dag. Ingenting i mig ville egentligen träna. Nu i sommar har jag mest styrketränat och knappt gått på några gruppass alls och när det nu är dags att komma igång för fullt igen så vill kroppen, eller rättare sagt hjärnan, inte riktigt samarbeta. Jag hittar på en massa, helt suveräna och uppfinningsrika, ursäkter för att slippa träna. Man kan ju undra varför när jag vet hur bra det får mig att må. 


I vilket fall som helst så bestämde jag mig för att idag skulle inte den dåliga sidan av hjärnan få ta över utan passet skulle genomföras. Punkt slut. Och så blev det och det var så himla svettigt, tungt, jobbigt och gött! Jag känner mig som en starkare människa meddetsamma och återigen kan jag inte fatta varför i hela fridens namn jag håller på med dåliga ursäkter för att slippa. Jaja, nu är det i alla fall jag som tar kommando över mig själv och nu går jag in i en period med många pass. Det ska bli kul:-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards