petrasperspektiv

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av petrasperspektiv - 30 juni 2014 22:49

Idag har solen varit framme och det har varit underbart på altanen! Bättre start på semestern går inte att få. Jag har solat, läst, cyklat, målat, virkat, fikat och spelat golf. Ja, så hann jag med lite jobb och matlagning också... Ska försöka undvika båda grejerna så gott det går nu i fem veckor;)

Sonen och laget verkar göra succé i Åhus. Dottern vägrade följa med dit och jag var inte sugen på att vara där själv så jag har missat dagens matcher-3 vinster och 1 förlust. Härligt jobbat!:)

Imorgon ska jag dit i alla fall för hur det än går är det slutspelat imorgon. Antingen är det slut vid 14 eller vid 20 eller nån gång däremellan. Jag tar brassestol och bok med mig;)

Nu ska jag nog fortsätta att läsa min bok. Ska bara tända lite ljus i uterummet först. Kan man annat än att älska sommarkvällar?

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards