petrasperspektiv

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av petrasperspektiv - 19 juni 2014 21:10

Japp, imorgon är det midsommar och vi ska, i vanlig ordning, fira med familjerna K/P, L och O/P. Det är en tradition sedan måååånga år tillbaka. Ungarna har fasats ut och nu misstänker jag att det inte är en enda kvar. Snyft. Men det är ju bara att acceptera att tiden har sin gång. Lugnt är det dock inte när man inte har koll på hur allt går och var de befinner sig. Jobbigt när man ska behöva släppa sitt kontrollbehov...


Idag har vi haft ledningsgruppsmöte i Norje. Först var vi vid havet och picknickade och sedan var vi på skolan. Efter det gick jag, P och G hem till G och fortsatte att ha möte där. En riktig mötesdag har det alltså varit idag. Trevligt!


Just nu sitter jag i uterummet och myser. Hade det inte varit för fågelskriken som låtit de senaste 4 timmarna hade det varit perfekt. Jag tränar verkligen på att försöka låta bli att lyssna men det går inget vidare...





Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards